SATSHEHEHE

tjululu alla muskeltörstande ladies där ute!  idag har jag gymmat på SATS. Fantastiskt gym! däremot är det jobbigt med så många maskiner och vikter.  Personalen är jättetrevlig och smått lökig. Körde axlar och broest idag, så det var inte så mycket skulle hem och leka med arslet alfonz som ligger och slafar nu. fittnylle. nåja, jag förstår fortfarande inte hur folk kan vara på gymmet i 3 timmar när de bara kör biceps och tuttar. jeeez louise papa cheese! jag fick väl igång 5 olika axel övningar och bänk och någon bröst maskin PLUS 10 min löpning på 1 timme. dafuq är allt jag säger.
TILLBAKA TILL LÖPNING. herregudars, fett roligt! aldrig trott att det skulle suga välhängd balle men jag promenerade 1 min och sen joggade på 10.0 ( vet inte om det är mycket?) sen avslutade de sista 2 på 13.0. 10 min var jobbigare än jag trodde men jag dog verkligen inte. gled in i omklädningsrummet och var nöjd med livet och träningen. TILLS den ej välansade herren bredvid mig bestämmer sig för att föna sin pung 1 meter framför mig och livet var inte så kul längre. PÅ RIKTIGT NÄR DITT KUKHÅR SER UT SOM OSAMA BIN LADENS SKÄGG KAN MAN VÄL TÄNKA PÅ ATT TRIMMA IALLAFALL?! herregudars. jag ger upp om mänskligheten. precis innan jag går ut ur omklädningsrummet så kommer laserturken förbi och lackar på sig själv för att han har hela sin outfit ut och in.
#knasbre
#gottagetouttahere

Kommentarer
Postat av: skåning

vafan, varför är det nasty att föna dicken? man vill ju vara fräsch!

2012-03-03 @ 01:25:47
Postat av: Maria

Antagligen för att håriga män borde tvångsklippas. Äckel.

2012-03-03 @ 01:26:38
Postat av: Rikey-girl

fuck vad jag vill träna med dig brur! synd att vi bor på olika orter..



2012-03-05 @ 15:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0