SHITBROR

hets hets hets, det är allt man får. my main girl mandy (skriverlivet.blogg.se) hetsar om att jag ska blogga.. nåja söt tjej
Idag shoppade jag lite keso, hade tur som fan och det var 2 för 20 kr på konsum. min reaktion? SUG MIN KUK IMMA SHOP THE SHIT OUTTA THIS STORE. men så mycket blev det inte 60 spänn senare fick jag min keso


knarkarpelle tycker visst inte om mitt tugg. allt jag kan säga om hur jag skriver är att det är så jag pratar och tänker vanligtvis. man blir van efter ett tag. min wigga style kommer från min ostoppbara önskan att vara svart, bästa atleterna plus att de har bevisligen massive schlongs, coolt va? #gottagetouttahere kommer från min twitter där jag drog en fet hashtag på min ångest av att sitta på en buss med enbart fula brudar och skrikande bebisar. FÖRBJUD BARNVAGNAR PÅ KOLLEKTIVTRAFIKEN! annars tack för din support, vi för alla en gemensam kamp med keso som vårt vapen.
ska prova att inte äta något efter klockan 6 och ha mina stadiga 3 mål och ett mellanmål. TACK LINA! bruden kan mycket, gift er med henne om ni kan!
#gottagetouttahere

Kommentarer
Postat av: laffe

brudar hetsar alltid bruh! de vet du! #bitchesbecrazy

tycker dock du ska fixa designen lite bree !



och du får fett med ladies pga av blogg, keep up the good work! #ladiesman



laffe u <3 #gottagetouttahere

2012-02-08 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0