MÅNDAG

måndag, deffdag. hur många gånger kan man få in ordet deff i en mening utan att det blir absurt? svaret är för många gånger. idag var det chinese peeps i skolan som voltade och gjorde coola asian grejer. då slog tanken mig, tänk ifall vi swedis skulle åka till kina och göra en "uppvisning". seriöst, vad fan skulle vi göra? vad kan vi som är asballt?  jag vet hur jag skulle impa på chinese. jag skulle deff den!
maten idag har inte helt hållt standarden. frukost och mellanmål blev keso. standard. tyvärr serverade skolan någon snedknullat bajsfile som luktade som davids pruttar. osmakligt. blev fil och musli så ikväll är det chicken bonanza! flippa urrrr
mosade ett par tjejer med mina kralliga kramar, good times!
#gottagetouttahere

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan kaka du inte kykling for :o

2012-02-20 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0