FULASTEBLOGGENISBACK

skulle ha uppdaterat igår men juste jag deffar.
igår sa vi hej då till guppe och joppe och vi sa WOOOOOOOOOOAH till gurra.. på olearys..
helt seriöst så var den jobbigaste dagen hitills i #deffnation, handlade mat med pappa och såklart så frestar chips och läsk och allt som är gott och farligt i denna värld. sug min kuk livet OCH sen på det så att sitta på en myspys vatten när mina bröder surplar tungt på 170 cl glas.. suck my nuts and call me skippy.
matmässigt så var det kul i skolan också, jag ska skicka ett argt brev till den som kommer på menyn i skolmatsalen!! TACOS?! HELT  SERIÖST?! sitta och tugga på köttfärs är nog lika erotiskt som när jag åt keso till middag, lord help me. Om alla vänsterfittor kan få sina vegetariska mål så borde jag få mina deff mål! gimme mah chicken!
Fortfarande träningsvärk i arslet också sen i torsdags, beastmode activated när pat hänger med i gymmet. kan ju inte göra någon besviken, laffe var tung också. bokstavligt talat. min tjockis <3
Bok är snygg som vanligt, gift er med honom.

#gottagetouttahere

Kommentarer
Postat av: Ellen

Låt mig göra en design till dig...

2012-02-11 @ 12:08:56
URL: http://kaeck.blogg.se/
Postat av: andrea

du är så duktig karsten :D

vill du lära mig lite ? <3

2012-02-11 @ 12:48:28
Postat av: Joshe

Dude det är sånt här man saknar med dig. Vad ligger du på för vikt nu då? Vem är laffe, vet att jag borde veta men är rivning för många mil ifrån. Funderar på att starta igång min och Williams blogg snart nu när man läst din. Keep up the good work!

2012-02-11 @ 13:50:27
Postat av: Joshe

Inte rivning utan fucking

2012-02-11 @ 13:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0