LATENIGHTSHOWWITHDEFFLETTERMAN

blir ju lite late night bloggin också. är ju så inne i bloggosfären nu!
hela kvällen har jag lyssnat på macklemores "the language of my world". tyng som fan. handlar mycket om community och sammanhållning. lite som jag känner, en deff den alla kommer deff den!  se där jag blir ju smart av att deffa.
är nästan psyched för morgondagens keso! 4 veckor kvar! en tredjedel av deffen har gått. längtar. längtar efter subway.  Ska gymma med pat på onsdag ska göra hela jays träning hade jag tänkt mig. PLUS så kommer EARL till sverige på fredag!!! hur tungt som helst! han är deffad, det syns!
jaja nog för denna kväll tror jag, btw lydia tycker inte att det är coolt att få en shoutout i coolaste bloggen :/ dem ladies asså!
#gottagetouttahere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0