BROR

Idag får vi ett fabulöst inlägg av en cray brud, linabror.
"Det finns fan inga ursäkter! Kör man kör man fullt ut och det är precis det tha boy som skriver denna blogg gör! Han kämpar mot alla odds. Liksom hallå han äger! Trots att han inte har så mkt koll på hur man deffar ( ni oroliga kan vara lugna. Jag lär honom sakta men säkert!) så gör han det iaf! Och jävlar vilken snygging han kommer bli! You jelly?
För er som fattar nada är jag den kända lina som befunnit mig i bloggen 2!!! Ggr redan. Gästbloggar lite som en chef liksom och tänkte avsluta med en länk.

http://m.9gag.com/gag/2620892"
TUUUNGT VA? sen har laffe klagat på att jag inte bloggar så ofta, om jag pallar så skriver jag något roligt tills dess.
Alla hjärtans dag förresten, gosigaste dagen på året. jag gjorde nog en tjej glad idag, hon vet vem hon är wink wink.
#gottagetouttahere

Kommentarer
Postat av: Barbapappa

DET VAR JU JAG

2012-02-20 @ 20:48:09
URL: http://sussva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0